عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر و پاستیل

عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر و پاستیل

حتی کم ارزش‌ترین دسرها نیز می‌تواند یک افزودنی شیرین به وبلاگ شخصی یا اینستاگرام شما باشد. از میلک شیک‌های غول پیکر گرفته تا کیک‌های عجیب و غریب، عکاسی از دسر به وسیله‌ای برای نانوایان و قنادی‌ها تبدیل شده است تا تسلط فنی خود را در ارائه غذاهای زیبا نشان دهند. بنابراین چه یک وبلاگ نویس مواد غذایی باشید و چه از علاقه‌مندان به اینستاگرام، این نکات به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر خود را انجام دهید.

عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر

قاب را پر کنید

در عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر شات خود را عمدا فریم کنید. اجازه دهید سوژه شما صاحب فضا شود و به اشکال و رنگ‌ها توجه کنید تا از ترکیب‌بندی خود نهایت استفاده را ببرید. لبه‌های عکس شما اولین شکلی است که باید در نظر بگیرید. از آنجا می‌توانید شات خود را به گونه‌ای مرتب کنید و برش دهید که شکل‌ها و بسته‌بندی دسر شما را برجسته کند.

اگر از بالای سر عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر می‌کنید، دوربینی با صفحه لمسی کج به شما کمک می‌کند از ایستادن روی میز برای گرفتن عکس خودداری کنید.

بر روی بافت تمرکز کنید

عکس‌های نزدیک انتخابی محبوب برای جان بخشیدن به دسرها هستند، زیرا بهترین راه برای تمرکز روی بافت‌های سرگرم‌کننده از پاشیدن، آیسینگ یا چیپس‌های شکلاتی است. یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد یک عمق میدان کم (DOF) با باز کردن دیافراگم لنز (F1-F4) است. دیافراگم بازتر بخش‌هایی از عکس شما را نرم‌تر می‌کند تا تمرکز بیشتری روی سوژه‌تان جلب کند.

کمی رنگ اضافه کنید 

چه یک شاخه نعناع یا یک لهجه میوه، رستوران‌ها همیشه سعی می‌کنند دسرها را از نظر بصری برای مشتریان خود جذاب‌تر کنند. سعی کنید با بازی با عمق میدان خود و افزایش اشباع رنگ در استفاده از رنگ اغراق کنید. استفاده از فلاش دوربین در عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر نیز می‌تواند بدون ایجاد تابش خیره کننده، به پخش رنگ کمک کند.

افزودن رنگ به عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر

وارد عمل شوید

چیزهای کمی وجود دارد که رضایت بخش‌تر از تماشای پودر قند پاشیده شده روی کیک قیفی یا فاج داغی که روی بستنی ریخته می‌شود وجود دارد. اما گرفتن اکشن به گونه‌ای که باعث شود در یک عکس به همان اندازه که شخصاً به نظر می‌رسد خوب به نظر برسد، کمی ظرافت می‌طلبد. 

از سرعت شاتر سریع برای ثابت کردن حرکت در تصویر خود استفاده کنید. دوربین‌های دارای تثبیت‌کننده تصویر به شما آزادی بیشتری می‌دهند تا از سرعت‌های شاتر آهسته‌تر استفاده کنید، بدون اینکه خطر تاری ناخواسته ناشی از لرزش دوربین را تهدید کنید.

در عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر به نورپردازی توجه کنید

بعضی از دسرها مثل برخی از انواع پاستیل، شفاف هستند. از این ویژگی استفاده کنید تا عکس‌هایتان را زیباتر کنید و کاری کنید تا بیننده تمایل پیدا کند پاستیل‌های رنگی رنگی را بخرد.

از چند منبع نور مختلف استفاده کنید و آن‌ها را در زوایای مختلف قرار دهید

در آخر، به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از عکاسی تخصصی تبلیغاتی دسر می‌شود، پس زمینه اغلب به اندازه خود دسر مهم است. زمانی که فالوورهای شما هوس کیک پنیر شکلاتی دو طبقه را در همان محل عکس شما پیدا کنند، متوجه خواهید شد که موفق شده‌اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *