عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف

عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف

دوربین لوازم جانبی آن نه تنها به راحتی جابجا می‌شوند بلکه می‌تواند در ارائه محصولات مختلفی مانند کیف به شما کمک کند عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف یکی از بهترین راه‌های عرضه محصولات با استفاده از عکاسی تبلیغاتی است.

کیف‌ها در تمام اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و کیف‌ها عرضه می‌شوند. هدف من هنگام عکاسی از کیف دستی این است که سعی کنم شخصیت کیف دستی را از طریق تصاویری که می‌گیرم به اشتراک بگذارم.

1. کیف را خالی نگذارید

یک کیف دستی، طراحی زیبایی دارد و در عکس می‌توانید ظرفیت کیف را با پر کردنش نشان دهید. در مقابل، یک کیف تخت و خالی جذابیتی ندارد. بنابراین مهم است که پر کردن کیسه را به درستی انجام دهید و فرم کیسه را بدون اینکه خیلی پر یا خالی به نظر برسد، نشان دهید. برای پر کردن کیفتان گزینه‌های مختلفی دارید، از دستمال کاغذی و روزنامه گرفته تا کاغذ حباب‌دار، همه اینها به خوبی ظاهر کیف شما را خوش فرم و آماده برای انجام کار می‌کنند.

کیف را خالی نگذارید

2. گرد و غبار و لکه‌ها را پاک کنید

اطمینان حاصل کنید که بیرون کیف دستی عاری از خاک یا گرد و غبار باشد. قوطی‌های گردگیر گاز فشرده می‌توانند در خلاص شدن از شر گرد و غبار بسیار خوب باشند و در عین حال از لکه‌ها و لکه‌های اضافی که با استفاده از یک پارچه مرطوب ایجاد می‌شوند جلوگیری کنند. چرم براق و کیف‌های دستی پلاستیکی می‌توانند به سختی تمیز شوند زیرا نورپردازی استودیویی کوچک‌ترین لکه را برجسته می‌کند. در این صورت سعی کنید از گردگیر خشک برای صیقل دادن سطح استفاده کنید.

گرد و غبار و لکه‌ها را پاک کنید

3. بندهای کیف را نشان دهید

یکی از ویژگی‌های کلیدی بسیاری از کیف‌های دستی، بندهای آن است. بنابراین، مهم است که بندها در عکس چگونه بنظر می‌رسند. یک نکته خوب در اینجا این است که از سیم ماهیگیری برای حفظ شکل آنها استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید خلاق باشید و کیف‌ها را از سقف آویزان کنید.

آویزان کردن کیف‌ها راهی هوشمندانه برای به نمایش گذاشتن کیف‌های دستی است.

4. از نور شدید یا مستقیم در عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف استفاده نکنید

مانند سایر انواع عکاسی تجاری و تبلیغاتی، نورپردازی در عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف بسیار مهم است. از نور شدید یا مستقیم که می‌تواند باعث ایجاد سایه‌های ناخوشایند یا خیره‌کننده شود، خودداری کنید. تنظیمات مختلف را امتحان کنید تا منساب‌ترین گزینه را پیدا کنید. نور طبیعی روز اگر به درستی استفاده شود فوق العاده است اما می‌تواند نسبت به نور استودیو سازگاری کمتری داشته باشد. گزینه‌های خود را با دقت کاوش کنید و گزینه مناسب را با توجه به محدودیت‌های بودجه و مکان خود انتخاب کنید.

از نور شدید یا مستقیم در عکاسی تخصصی تبلیغاتی از کیف استفاده نکنید

5. هدف استفاده از کیف را نشان مخاطب دهید

منظور این است که باید با عکس‌هایتان نشان دهید از این کیف برای چی استفاده می‌شود. آیا  یک کیف کوچک است که فقط برای حمل لوازم آرایش و یک سری کلید طراحی شده است؟ یا این یک کیف دستی بزرگ برای کار است که برای لپ‌تاپ، نوت‌بوک و هر چیز دیگری که برای گذراندن یک روز کاری پربار به آن نیاز دارید طراحی شده است؟ استفاده از آن هر چه باشد، سعی کنید با تمرکز بر ویژگی‌ها و افزودن زمینه، آن را در عکاسی محصول خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *